ویژگی های دوربین های مداربسته برایتون طبق نام هر محصول

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
ویژگی های دوربین های مداربسته برایتون طبق نام هر محصول
راهنمای مطالعه
IPC : دوربین تحت شبکه
NVR : رکوردر های تحت شبکه
UVC : دوربین های آنالوگ
UVR : رکوردر های آنالوگ

این جدول  شما را در شناسایی هر چه بهتر محصولات نظارت تصویری (دوربین های تحت شبکه و آنالوگ - رکوردر های آنالوگ و دیجیتال)  برایتون  و کارایی های آن ها یاری می کند. 
همچنین راهنمایی کارآمد در زمینه شناسایی مشخصات فنی شامل نوع CPU و سنسور و رزولوشن و جنس بدنه و نوع دوربین می باشد.

IPC : دوربین تحت شبکه

NVR : رکوردر های تحت شبکه

UVC : دوربین های آنالوگ

UVR : رکوردر های آنالوگ

Naming rule برای دوربین مداربسته تحت شبکه  و همچنین دوربین های آنالوگ برایتون  کاربرد دارد و نام گذاری در این بخش شامل رزولوشن دوربین مداربسته، نوع Case و ویژگی های مهم دوربین می باشد.
دوربین ها در سه سری Beco و Pro و Pro+  تقسیم بندی شده اند  که سری  Beco مزایای اصلی مانند تصاویر واضح، فشرده سازی H.264/H.265، حفاظت IP66 یا IP67 را ارائه می دهند.
مواقعی که به سطح بالاتری از امکانات نیاز است، سری‌های Pro+, Pro امکانات بیشتری ارائه می‌کنند، شامل WDR, Strobe light, SD card, .... و راه‌حل را قدرتمندتر می‌کنند. برای مثال  دوربین UVC512B19M3-C یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که دارای دید در شب رنگی و حوضینگ فلزی می باشد و در سری اقتصادی محصولات برایتون قرار دارد.
راهنمای نامگذاری محصولات برایتون برای دستگاه DVR  و NVR هم کاربرد دارد. این نام گذاری شامل تعداد کانال، تعداد هارددیسک، حداکثر رزولیشن ضبط، فشرده سازی تصویر و سایر امکانات مهم دستگاه می‌باشد.

 Naming rule محصولات تحت شبکه اقتصادی

با توجه به درخواست نمایندگان محترم جهت تسهیل نام محصولات و دید گسترده مبنی بر معرفی هرچه بهتر آن‌ها ، تهیه‌ی یک روال مشخص برای نام‌گذاری محصولات تحت شبکه اقتصادی در دستور کار قرار گرفت ، در واقع روش ذیل جهت شناسایی راحت‌ترمحصولات به شما عزیزان ارائه شده است.

با توجه به این نام‌گذاری جدید شما می‌توانید با استفاده از نام‌های مختصر شده ویژگی‌های کلی هر محصول را دریابید .

شرح تفضیلی عناوین ذکر شده به این شرح است :

در بخش اول این نام‌گذاری شما علامت اختصاری  IPC را مشاهده می‌کنید که این نشانگر نوع محصول (دوربین های تحت شبکه) است ، توجه داشته باشید که این نام‌گذاری مختص محصولات تحت شبکه اقتصادی می‌باشد .

در بخش دوم عدد نشان داده شده نشانگر سری محصولات برایتون می‌باشد. این عدد در محصولات EIP       عدد   7 و  در محصولات  Value  برابر 4 است. 

بخش سوم با یک عدد مشخص شده است و نشانگر رزولوشن دوربین می‌باشد . 

در قسمت چهارم نوع و نام کیس مشخص شده است و شما می‌توانید نوع محصول از نظر بولت یا دام بودن و نام کیس را دریابید ، برای مثال B49 یک کیس بولت است و T9AR یک کیس دام است .

در قسمت پنجم  با جنس بدنه دوربین و کیس خود آشنا می‌شویم که برای هر نوع کیس از یک نام اختصاری استفاده شده است برای مثال حرف R نشان دهنده پلاستیک و فلز بودن جنس یک محصول است.

در قسمت بعد با قابلیت‌های مهم هوشمند دوربین‌های تحت شبکه برایتون آشنا می‌شویم که برای نشان دادن هر ویژگی از یک حرف اختصاری استفاده کرده‌ایم، برای مثال حرف M نشان دهنده میکرفون داخلی در یک محصول است و حرف  Zنشان دهنده موتورایز بودن دوربین است. 

و در آخرین قسمت با ورژن محصول آشنا می شویم .

در این بخش با نام‌گذاری جدید آشنا می‌شویم:

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.