8 مزیت استفاده از ویدئو وال و نحوه کار آن

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
8 مزیت استفاده از ویدئو وال و نحوه کار آن

مزایای استفاده از ویدئو وال

همه ما به دنبال روش‌های جدیدی برای جذب مخاطب و درگیر کردن بیشتر مخاطبان با آنچه نمایش می‌دهیم، هستیم. یک روش موثر و نسبتا جدید استفاده از ویدئو وال است. 

ویدئو وال مجموعه‌ای از چند مانیتور است که کنار هم قرار گرفته و یک صفحه نمایش بزرگتر را ایجاد می‌کنند. این مانیتورها می‌توانند به عنوان صفحه نمایش‌های کوچکتر عمل کرده و هر یک تصویر مجزایی را نمایش دهند و یا همگی در کنار هم یک تصویر را در ابعاد بزرگ به نمایش درآورند. 

بهترین موارد استفاده از ویدئو وال چیست؟ 

به کمک ویدئو وال می‌توانید مخاطبین خود را با تصاویر خیره‌کننده و هیجان انگیز احاطه کنید؛ موزه‌ها، آموزشگاه‌‌ها، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها برخی اماکنی هستند که می‌توانید ویدئو وال نصب کنید و مشتریان و طرفداران خود را مطع سازید. 

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از ویدئو وال اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به مخاطب است. ویدئو وال اغلب در اماکن شلوغ استفاده می‌شود که اطلاعات زیادی باید به سرعت به مخاطب انتقال داده شود.

تا اینجا با ویدئو وال و موارد استفاده از آن به طور خلاصه آشنا شدید. اما استفاده از ویدئو وال چه فایده‌ای برای صاحبان کسب و کار دارد؟ در ادامه به 8 مورد از مهم‌ترین مزایای استفاده از ویدئو وال اشاره می‌کنیم.

1. اثربخشی اولیه فوق‌العاده

تقریبا همه انسان‌ها موجودات بصری هستند، یعنی با دیدن تحت تاثیر قرار می‌گیرند، می‌توانند سریعتر از هر موجود دیگری واکنش نشان داده و اطلاعات بصری را پردازش کنند. کسب‌و کارهای مختلف برای اینکه به طور موثر به مخاطب خود برسند، باید آنقدر جالب و عالی باشند تا بتوانند توجه را به خود جلب کنند. 

تصور کنید وارد یک شرکت شده‌اید و قرار است چند دقیقه در قسمت پذیرش آن منتظر بمانید. اگر یک ویدئو وال با محتوای ویدئویی جذاب در سالن پذیرش این شرکت نصب شده باشد و در آن بخش‌های مختلف شرکت یا پروژه‎‌های انجام شده نمایش داده شوند، مطمئنا حس خوبی در مورد آن مرکز خواهید داشت و این یعنی ایجاد اولین تصور ذهنی مثبت در شما.

علاوه بر این، نمایش ویدئوهای جذاب در ابعاد بزرگ در رسیدن به مشتریان بالقوه خیلی کمک می‌کند، باعث افزایش ترافیک ورودی شده و فروش را بهبود می‌بخشد. 

2. بهبود کیفیت بصری

یک صفحه نمایش کوچک وضوح تصویر کمتری دارد، در حالیکه یک ویدئو وال تجربه تماشای یک صفحه بسیار بزرگ و تصویر با وضوح بالا را در مخاطب ایجاد می‌کند. از نظر فنی، یک ویدیو وال تا زمانی که با یک پردازنده ویدیویی قدرتمند کار می‌کند، می‌تواند تصویری به وضوح 8K یا بیشتر ارائه دهد.

3. مدیریت محتوای انعطاف‌پذیر

یکی از مزیت‌های استفاده از ویدئو وال انعطاف پذیری مدیریت محتواست. برخلاف روش‌های سنتی و چاپی، مدیریت محتوا در ویدئو وال به سرعت و با هزینه خیلی کمتر انجام می‌شود. مدیریت محتوا در ویدئو وال به صورت نرم افزاری انجام می‌شود و استفاده از نرم افزار مدیریت محتوا، به‌روز رسانی یا انتشار آن را ساده‌تر می‌کند. همچنین فهرست‌ پخش محتوا و زمان‌بندی به شکل دلخواه و منظم انجام می‌شود. یکی دیگر از مزایا این است که در ویدئو وال امکان پخش محتوا از چندین منبع به طور همزمان وجود دارد.

4. ایده‌های خلاقانه برای ارائه محتوا 

ویدئو وال‌ها فرمت‌های زیادی از محتوا را پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل برای نمایش انواع مختلف محتوای تصویری، از جمله ویدئو، عکس، متن، محتوای گرافیکی و اسلاید مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

از طرفی کسب و کارهای امروزی هم برای ارائه محتوا و یا تبلیغات خود را به روش‌های خاصی محدود نمی‌کنند. این شرکت‌ها با استفاده از ویدئو وال می‌توانند مناسب‌ترین محتوا را به بهترین شکل نمایش دهند تا به مخاطب هدف خود برسند و قوی‌ترین تاثیر را روی آنها بگذارند. 

علاوه بر نمایش فایل‌هایی که در سیستم ویدئو وال آپلود شده‌اند، این دستگاه‌ها می‌توانند محتوا را از منابع یا دستگاه‎‌های دیگر، مانند کامپیوتر، دوربین و یا USB نمایش دهند. 

5. تجربه فعالیت تعاملی

ویدئو وال‌های لمسی علاوه بر ارائه محتوای بصری جذاب، مخاطب را به طریقی دیگر به چالش کشیده و با مخاطب نوعی ارتباط تعاملی برقرار می‌کنند. تجربه تعاملی در بازار تبلیغات در حال پیشرفت است و نوعی ارتباط ایده‌آل با مشتری است. در این روش مخاطب از گیرنده فعال به پاسخ دهنده فعال تغییر می‌کند.

6. قابلیت تغییر اندازه تصاویر

ویدئو وال انعطاف پذیری بالایی در پیکربندی شکل و اندازه ارائه می‌دهد و تا زمانی که فضای نصب کافی وجود داشته باشد، محدودیتی برای تعداد صفحات نمایش وجود ندارد و می‌توان صفحه نمایش به سیستم اضافه کرد. بنابراین اگر به دنبال نمایش محتوای با فرمت بزرگ هستید، ویدئو وال گزینه مناسبی است. 

همچنین، در زمان استفاده از ویدئو وال قرار نیست همیشه به مستطیل یا مربع بودن صفحه نمایش پایبند باشید، چرا که قرار گرفتن صفحه نمایش‌های کوچک برای ایجاد ویدئو وال این امکان را برای شما فراهم می‌کند که صفحه نمایشی طبق الگوی دلخواه خود و خلاقانه طراحی کنید.  

7. طول عمر بالا 

یکی از مهمترین ویژگی‌های مربوط به ویدئو وال‌ها طول عمر بالای این محصولات است. ویدئو وال‌ها به گونه‌ای تولید شده‌اند که هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز بدون مشکل کار کنند. این محصولات مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوا و گرما و سرما دارند که این امر یکی از بزرگترین نگرانی‌های کارفرمایان را از بین می‌برد. به کمک ویدئو وال صاحبان کسب و کار در تمام طول شبانه‌روز و بدون وقفه امکان معرفی و تبلیغ محصول خود را دارند. 

8. افزایش مشارکت 

تمام مزایای ذکر شده در این مطلب به یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ویدئو وال ختم می‌شود. مهمترین مزیت و در واقع هدف نهایی استفاده از ویدئو وال بهبود تعامل و مشارکت مخاطبان است. 

زمانی که مخاطب با برند شما ارتباط برقرار کرده و پیغام شما را دریافت می‌کند، ارتباطات گسترده‌تر می‌شوند. این ارتباطات چه داخلی چه خارجی، باعث اعتماد بیشتر مخاطب به برند می‌شود. در نتیجه‌ی این اعتماد واکنش مثبت مخاطب نسبت به شما بیشتر خواهد بود و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری بیشتر خواهد شد.

کلام آخر 

در دنیای امروز که تبلیغات به شکلی مدرن انجام می‌شود، استفاده از ویدئو وال برای ارتباط با مخاطب یک روش موثر و فوق العاده است. نصب ویدئو وال مزایای زیادی دارد که در این مطلب به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره کردیم. اگر تاکنون نسبت به خرید و نصب ویدئووال مردد بودید، اکنون می‌توانید با اطمینان خاطر ویدئو وال مورد نظر را انتخاب کنید. برای خرید ویدئو وال و اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد و قیمت محصولات، از طریق شماره 02174856 با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.