حضور شرکت پویش رایان داتیس در نمایشگاه ایپاس 1402

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
حضور شرکت پویش رایان داتیس در نمایشگاه ایپاس 1402

بیستمین رویداد بین‌المللی و نمایشگاهی ایپاس در تهران از تاریخ 24 الی 27 مهر ماه 1402 با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی برگزار شد. 

ایپاس IPAS برگرفته از عبارت «لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی» است. با توجه به ماهیت این نمایشگاه، شرکت پویش رایان داتیس نیز به عنوان بزرگترین مجموعه در حوزه نظارت تصویری و مانیتورهای صنعتی در ایران، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. 

نمایشگاه ایپاس فرصت خوبی برای نمایش محصولات متنوع شرکت‌ها به مشتریان خود از سراسر دنیاست. شرکت پویش رایان داتیس با حضور در این رویداد و ارائه سبد متنوعی از محصولات خود که توسط متخصصان کشور در حوزه نظارت تصویری تولید شده‌اند، زمینه را برای بهبود امنیت اجتماعی فراهم آورده است.

داتیس در ایپاس ۱۴۰۲ محصولاتی نظیر جدیدترین دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط تصویر، انواع مانیتورهای صنعتی و ویدئو وال، سیستم پلاک‌خوان مبتنی بر هوش مصنوعی و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی را ارائه داد.  

غرفه داتیس در این رویداد بین‌المللی میزبان میهمانان زیادی بود، از جمله آقای محمود لیائی، مدیر عامل شرکت ملی پست، سردار درویشی، سفیر کشور عربستان سعودی در تهران و نمایندگانی از نیروی زمینی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی.

در ادامه شما را به تماشای تصاویری از این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.