بهترین آیفون تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
بهترین آیفون تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

آیفون تصویری یکی از تجهیزات ساده و در عین حال مهم است که این روزها در هر خانه‌ای مشاهده می‌شود. احتمالا شما هم قصد خرید آیفون تصویری دارید و به دنبال بهترین آیفون تصویری هستید. در این مطلب به برخی از ویژگی‌های بهترین ایفون تصویری اشاره می‌کنیم. اگر قصد خرید دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین آیفون تصویری

خانه و خانواده شما دارایی‌های با ارزشی برای شما هستند که برای محافظت از آنها تمام تلاش خود را می‌کنید و اغلب تمام امکانات موجود را به کار می‌برید. آیفون تصویری Video Door Phone یکی از این امکانات است. این محصول علاوه بر بهبود امنیت، به صرفه جویی در زمان هم به شما کمک می‌کند. 

جالب است بدانید ژاپن اولین کشوری بود که آیفون تصویری را به بازار جهانی معرفی کرد و این وسیله کاربردی امروز جایگزین مناسبی برای زنگ‌های معمولی قدیمی و آیفون صوتی شده است. 

اکنون به معرفی ویژگی‌های بهترین آیفون تصویری در بازار می‌پردازیم. با ظهور فناوری‌های جدید در بازار، هر روز گجت جدیدی وارد خانه‌های ما می‌شود؛ آیفون‌های تصویری نیز از این قاعده مستثنی نبودند. قبل از ادامه این مطلب توصیه می‌کنیم مطلب واژه نامه آیفون تصویری را مطالعه نمایید. 

نکاتی مهم در زمان خرید آیفون تصویری 

در زمان خرید آیفون تصویری به برخی نکات دقت کنید، عدم وجود آنها ممکن است باعث وجود مشکل و خرابی در آیفون تصویری شود. این نکات به شرح زیر هستند: 

  • با توجه به اینکه پنل جلوی درب در محیط باز نصب می‌شود، لازم است بلندگوی خارجی، دوربین و پنل کاملا ضد آب باشند. 
  • توصیه می‌شود پنل جلوی درب دارای سایه‌بان باشد تا از لنز دوربین محافظت شود. 
  • جعبه پنل جلوی در باید ضد ضربه باشد. 
  • دوربین جلوی در مجهز به مادون قرمز باشد تا ویژگی دید در شب را ارائه دهد. 
  • لنز دوربین جلوی در به گونه‌ای باشد که دید وسیع‌تری از محیط بیرون ارائه دهد (هر چه دید وسیع‌تر، دوربین کاربردی‌تر خواهد بود.)
  • پنل بیرونی مجهز به زنگ هشدار دستکاری باشد (یعنی در صورت دستکاری پنل یا دوربین، به شما هشدار داده شود). 

برخی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آیفون‌های تصویری موجود در بازار به شرح زیر هستند: 

سایز مانیتور 

آیفون‌های تصویری موجود در بازار دارای مانیتورهایی با ابعاد مختلف هستند. این ابعاد عبارتند از 3.5 اینچ، 4.3 اینچ، 7 اینچ و 10 اینچ که مشتری بنا به نیاز خود آیفونی با مانیتور مناسب را انتخاب می‌کند. هر چه اندازه این مانیتور بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. البته دقت کنید همیشه اندازه و کیفیت مانیتور ارتباطی با هم ندارند. به هرحال، بهترین آیفون تصویری آن محصولی است که نیاز مشتری را برآورده سازد.

نوع مانیتور

صفحه نمایش برخی آیفون‌های تصویری لمسی است و برخی دیگر دارای صفحه نمایش دکمه‌ای هستند. امروزه صفحه نمایش‌های لمسی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، چرا که ظاهر آنها زیباتر بوده و تمیز کردن آنها هم به راحتی انجام می‌شود. البته از لحاظ کیفیت تصویر تفاوتی بین مانیتورهای لمسی و مانیتورهای دکمه‌ای وجود ندارد. 

حافظه داخلی آیفون تصویری

امروزه با بزرگ‌تر شدن ساختمان‌ها بسیاری از افرادی که قصد خرید آیفون تصویری دارند، معتقدند بهترین آیفون تصویری آن محصولی است که دارای حافظه داخلی باشد و قابلیت ضبط فیلم و تصاویر داشته باشد. مزیت وجود حافظه داخلی این است که فیلم یا عکس مراجعه کننده زمانی که در منزل نیستید، در حافظه داخلی ضبط می‌شود. 

قابلیت دایورت زنگ آیفون تصویری به تلفن همراه یا تلفن ثابت

برخی آیفون‌های تصویری دارای این قابلیت هستند که در صورت خروج از منزل، زنگ آیفون را روی تلفن همراه خود یا یک تلفن ثابت دایورت کنید و به محض به صدا درآمدن زنگ، با فرد پشت در ارتباط برقرار کرده و در صورت تمایل در را بر روی وی باز کنید. 

باز و بسته کردن در پارکینگ با آیفون تصویری

با برخی مدل‌های آیفون تصویری می‌توان بدون نیاز به ریموت، درب پارکینگ را باز و بسته کرد. 

اینکه چه آیفونی را می‌توان به عنوان بهترین آیفون تصویری در نظر گرفت، بستگی به سلیقه، کاربردهای آن، هدف و نیاز مشتری و برخی فاکتورهای دیگر بستگی دارد. 

اکنون که با قابلیت‌های جدید آیفون‌های تصویری آشنا شده‌اید و ویژگی‌های بهترین آیفون تصویری را می‌دانید، با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید آیفون تصویری مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

آیفون‌های تصویری برایتون علاوه بر طراحی مهندسی و ظاهری زیبا، از فناوری‌های جدید بهره گرفته‌اند و علاوه بر اینکه امنیت شما را در ساختمان محل سکونت ارتقا می‌بخشند، نیازهای شما را نیز برطرف می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در داتیس تماس بگیرید. 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.