معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
47 0
معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل
راهنمای مطالعه
مزایای دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل برایتون
چرا دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل انتخاب خوبی است؟
ویژگی و معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل (برایتون)

مهم نیست دنبال لباس باشید و یا دوربین مداربسته، مسئله هزینه و کیفیت، مسئله همیشگی برای خریداران است. برای اغلب کارفرمایان و کاربران هم‌زمانی کیفیت بالا و هزینه پایین مسئله بسیار دل‌چسپی است. از طرفی برای اکثر پروژه‌کارها نیز سخت است که برای اجرای پروژه بین کیفیت و قیمت و همچنین تکنولوژی تحت شبکه و یا آنالوگ HD یکی را انتخاب کنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین محصول شرکت پویش رایان داتیس بپردازیم. با مطالعه این مقاله دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل برایتون و مشخصات فنی آن را می‌شناسید. دوربین آنالوگ HD  با ارائه هم‌زمان کیفیت و قیمت مناسب تبدیل به یکی از اولین انتخاب‌های پروژه‌کارها و کارفرمایان شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات این دوربین آشنا شوید. 

شرکت پویش رایان داتیس به‌منظور جلب رضایت کارفرمایان، پروژه‌کارها و کاربران کوشیده است تا محصولات خود را ارتقاء دهد.و در راستای این هدف توانسته است مشکلات این‌چنینی را از سر راه  کارفرمایان، پروژه‌کارها و کاربران بردارد. 

مزایای دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل برایتون 

  • زاویه دید 92 درجه با لنز 3.6 میلیمتری
  • قابلیت پشتیبانی از Smart IR
  • دسترسی به تنظیمات دوربین از طریق دستگاه‌های UVR
  • پشتیبانی از قابلیت‌های D-WDR و BLC
  • و...

به‌طورقطع می‌توان گفت اکثر کارفرمایان کیفیت بالا و قیمت پایین را هم‌زمان می‌خواهند. در نتیجه این موضوع به دغدغه بیشتر پروژه‌کارها نیز تبدیل شده است. بیشتر پروژه‌کارها می‌کوشند که هر دو موضوع کیفیت و قیمت را در نظر گرفته و راهکاری همه‌جانبه و سودمند به کارفرما پیشنهاد دهند. در این صورت است که می‌توانند در انتهای پروژه رضایت کارفرما را کسب نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل برایتون (Briton) در اختیار شما قرار دهیم.

مسئله مهم این است: راهکار تحت شبکه یا آنالوگ اچ دی؟

بر کسی پوشیده نیست که اجرای پروژه آی پی (IP) پرهزینه و همین‌طور نیازمند دانش و مهارت فنی بالایی است. به همین دلیل شاید در برخی موارد اجرای یک پروژه آنالوگ HD با رزولوشن بالاتر نسبت به یک پروژه تحت شبکه، به لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر بوده و نصب و راه‌اندازی راحت‌تری داشته باشد. باید بدانید که هرکدام از تکنولوژی‌های آی پی و آنالوگ اچ دی دارای معایب و مزایایی هستند که مهم‌ترین آنها موارد زیر است:

  • کیفیت کم تکنولوژی آنالوگ HD
  • قیمت بالای تکنولوژی تحت شبکه (Internet Protocol camera)

به همین منظور، تکنولوژی IP برای رفع نقص قیمت بالا اقدام به توزیع محصولات اکونومی (اقتصادی) با امکانات کمتر کرد. تا بدین ترتیب بتواند سهمی از بازار از آنالوگ اچ دی را از آن خود کند. تکنولوژی آنالوگ اچ دی نیز برای رفع نقص کیفیت پایین‌تر خود نسبت به تکنولوژی آی پی اقداماتی به عمل آورد.  تولید‌کنندگان با کار بر روی کیفیت رزولوشن دوربین‌های خود، سنسورهای با رزولوشن بالاتر را روانه بازار کردند. بالاترین رزولوشن عرضه شده تکنولوژی آنالوگ HD در حال حاضر 8 مگاپیکسل است.

دوربین مداربسته 8 مگا پیکسلی

چرا دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل انتخاب خوبی است؟

تا همین چند سال پیش، حداکثر رزولوشن دوربین‌های آنالوگ HD 4 مگاپیکسل بود. کیفیت غیرقابل‌قبول این دوربین‌ها موجب می‌شد تا پروژه‌کارها از نصب و اجرای آن برای کارفرما اجتناب کنند. اما سال گذشته دوربین‌های 5 مگاپیکسل HD برایتون به سبد محصولات شرکت پویش رایان داتیس اضافه شد. اکنون نیز دوربین‌های 8 مگاپیکسل اچ دی برایتون، بعد از طی‌کردن مراحل متعدد تست‌ کیفی، به‌تازگی به سبد محصولات شرکت پویش رایان داتیس اضافه شده‌اند. کیفیت مطلوب و قیمت اقتصادی این دوربین‌ها به سرعت رضایت خاطر کارفرمایان و پروژه کاران را جلب کرد.

باتکیه‌بر تجربیات خوب همکارانی که از دوربین‌های 5 مگاپیکسل برایتون در اجرای پروژه‌های خود استفاده کرده‌اند، می‌توان به‌طورقطع اذعان کرد که دوربین‌های 5 مگاپیکسل برایتون (UVC65)  تجربه‌ای موفق و تأثیرگذار بوده‌اند. اکنون شرکت پویش رایان داتیس افتخار دارد دوربین‌های 8 مگاپیکسلی اچ دی  (UVC62) خود را معرفی کند.

ویژگی و معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل (برایتون)

دوربین‌های 8 مگاپیکسل برایتون به دلیل سنسور بزرگ 2.3 / 1 اینچی، از زاویه دید 92 درجه با لنز 3.6 میلیمتری پشتیبانی می‌کنند. همچنین این سری دوربین، مانند تمام دوربین های برایتون از قابلیت Smart IR برخوردار است. اما قابلیت Smart IR چیست؟ این قابلیت نوعی دید در شب است. Smart IR باتوجه‌به نزدیک بودن یا دور بودن اجسام در شب پرتاب نور IR را تنظیم میکند.در نتیجه از سفید شدن اجسام نزدیک به دوربین جلوگیری کرده و شخص و یا شی را کاملا واضح شناسایی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های UVC برایتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دسترسی به تنظیمات دوربین از طریق دستگاه‌های UVR برایتون (UTC Control) 
  •  حذف نویز سه بعدی (3D-DNR)
  •  پشتیبانی از قابلیت‌های D-WDR و BLC 

دوربین‌های 8 مگاپیکسل ای اچ دی برایتون سری UVC62، هم اکنون در دو کیس پر طرفدار و اختصاصی B17 و D83 و با لنز فیکس 3.6 میلیمتر در سبد محصولات شرکت پویش رایان داتیس موجود است. در آینده این سری از دوربین‌ها با لنز متغیر و همچنین لنز فیکس 2.8 میلیمتر به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهند شد.

مکان­‌های مناسب برای نصب دوربین‌­های 8 مگاپیکسل برایتون

دوربین‌های 8 مگاپیکسل برایتون به دلیل رزولوشن تصویر بالا جهت نصب در محیط‌های بیرونی (Outdoor) بسیار مناسب‌اند. سری UVC62 برایتون مزایای زیادی دارد. مثلا  زاویه دید مناسب و توجه به جزئیات. هر دوی این نکات آن را برای استفاده در فضاهای داخلی  که نیازمند به توجه به جزئیات‌اند مناسب کرده است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل برایتون و همچنین دریافت اطلاعات در خصوص قیمت محصول با کارشناسان فروش ما در شرکت پویش رایان داتیس تماس حاصل فرمائید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.