قفل کردن بخشی از هارد (Lock files)

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
58 0
قفل کردن بخشی از هارد (Lock files)

از آنجایی که همیشه بخشی از فایل ها و فیلم های ذخیره شده برروی هارد، برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و عدم حذف آنها در زمان ضبط مجدد هارد، بسیار مهم می باشد. همچنین گاهی اوقات دسترسی به یک فلش مموری برای گرفتن پشتیبان از آن فیلم ها وجود ندارد. با توجه به ویژگی قفل کردن بخشی از هارد که در تمامی سری های دستگاه های برایتون موجود است، شما بخشی از فیلم خود را انتخاب می کنید و آن قسمت از هارد را قفل می کنید تا در زمانی که هارد در حالت ضبط مجدد قرار می گیرد، قسمت انتخابی شما حذف نشود. به این ویژگی Lock Files گفته می شود.

در ادامه به بررسی نحوه فعال سازی و همچنین استفاده از ویژگی Lock Files می پردازیم. توجه داشته باشید که در صورتی که شما هارد خود را فرمت کنید فایل های قفل شده نیز از هارد شما حذف خواهند شد.

برای استفاده از این ویژگی ابتدا با ورود به منوی اصلی دستگاه، وارد قسمت بازپخش شوید.

مطابق تصویر زیر، کانال و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مدت زمان تصاویر ضبط شده را در نوار آبی رنگی که در پایین صفحه مشخص شده است، مشاهده کنید.

برای قفل کردن تصاویر ضبط شده، ابتدای زمانی را که می خواهید قفل کنید را انتخاب کنید (مطابق تصویر).

پس از آن، انتهای آن را نیز انتخاب کنید (1) و روی گزینه قفل ضبط در پایین صفحه کلیک کنید(2).

برای مشاهده و اطلاع از وضعیت فایل های قفل شده خود، از بخش پایین صفحه وارد قسمت مدیریت فایل شوید.

پس از باز شدن آن، روی گزینه فایل های قفل شده کلیک کنید تا لیست آن را مشاهده کنید (1). همچنین شما می توانید روی گزینه پشتیبان کلیک کنید تا از این موارد Backup بگیرید (2).

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.