خرید و قیمت دوربین های مداربسته

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
51 0
خرید و قیمت دوربین های مداربسته
راهنمای مطالعه
خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته براساس برند
عوامل مؤثر بر خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته
نکات کلیدی در خصوص خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته

خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته در سال‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی، تغییرات زیادی داشته است. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم. بدون شک زمانی که تصمیم به خرید دوربین مداربسته می‌گیرید، سوالاتی مانند:

  • چه برندی خریداری کنم که کیفیت بهتری داشته باشد؟
  • با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، کدام برند مناسب‌تر هست؟ 
  • چه نوع دوربینی با چه مشخصات فنی برای محیط مورد نظر پروژه من مناسب است؟ (دام، بولت، اسپیددام)

ذهن شما را درگیر می‌کند. با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخی جامع و کامل بدهیم. 

البته پیش از هر چیز، به شما پیشنهاد می‌کنم قبل از ادامه خواندن متن، مقاله‌ی جامع زیر را نگاهی بیندازید:

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته، از جمله مواردی است که باید قبل از خرید مورد توجه قرار دهید.بسته به محیطی که قصد دارید از دوربین مداربسته استفاده کنید، نوع دوربین متفاوت است و مطالعه این مقاله می‌تواند شما را در این زمینه راهنمائی نماید. شاید برای همه ما سؤال باشد که بین این همه دوربین مداربسته با برندها و مشخصات متفاوت کدام یک پاسخگوی نیاز ماست و کاربرد هر کدام در چه محیط و چه فضایی مناسب است. 

عوامل مؤثر بر خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته

عوامل زیادی در خرید و قیمت دوربین CCTV تاثیرگذار است که این موارد را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم نمود:

ردیفعوامل موثرتوضیحات
1کیس دوربین مداربسته - جنس بدنهمی‌تواند فلزی یا پلاستیکی باشد. ابعاد و وزن کیس و درجه مقاوت در برابر ضربه، گرد و غبار، نفوذ آب و ... (IP65 . IP66. IP67 …). می‌توانید برای محیط‌های داخلی از IP65 و برای فضاهای بیرونی از IP های بالاتر استفاده نمایید.
2لنز دوربین جنس لنز می‌تواند شیشه‌ای یا طلقی باشد. همچنین نوع لنز متغیر (وریفکال)، ثابت (فیکس)، متغیر موتوردار (موتورایز) بر قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما این است که مقاله انواع لنز دوربین مداربسته را مطالعه نمائید.
3نوع LEDIR یا SMD(معمولی یا هوشمند)، تمام دوربین‌های مداربسته برایتون از سری‌های اکونومی تا فوق حرفه ای دارای SMD هوشمند هستند.
4سنسور تصویر و DSPمهم ترین بخش دوربین مداربسته که تیم متخصص واحد R&D تست‌های بسیاری انجام می‌دهند و با انجام تغییرات نرم افزاری، بهترین کیفیت تصویر در مقایسه با سایر برندها را در دوربین‌های مداربسته برایتون شاهد هستیم.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای محیط‌های اداری

با توجه به اینکه نصب دوربین مداربسته برای تمامی اصناف الزامی است و نصب دوربین مداربسته برای تمامی محیط‌های اداری و سازمانی و شرکتی یک نیاز مبرم محسوب می‌شود، تصمیم گرفته‌ایم که در این مقاله به معرفی و ارائه نکات مهم در خرید دوربین مداربسته مناسب محیط‌های شرکتی و ادارات بپردازیم و به تمامی کاربران کمک کنیم تا بتوانند با کمترین هزینه، مناسب‌ترین دوربین را انتخاب کنند. نصب دوربین در شرکت‌ها بیشتر در جهت نظارت بر محیط و کارمندان آن شرکت و حفاظت از اطلاعات محرمانه صورت می‌گیرد که با توجه به شرایط شرکت و میزان حساسیت شما می توانید از سیستم مداربسته آنالوگ و یا تحت شبکه استفاده کنید.

 دوربین‌های آنالوگ یا دوربین‌های تحت شبکه؟

دوربین‌های آنالوگ یا دوربین‌های تحت شبکه؟

امروزه با توجه به قیمت مناسب دوربین‌های آنالوگ استفاده از آنها نسبت به دوربین‌های تحت شبکه بیشتر است و شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که آیا می‌توانید از هر دو تکنولوژی در یک پروژه و شرکت استفاده کنیم؟

 جواب ما به این سؤال شما بله است. امروزه دستگاه‌های ضبطی هستند که هر دو تکنولوژی را ساپورت می‌کنند و شما می‌توانید با خرید محصولات برند برایتون و نصب آنها در محیط شرکت خود هم از دوربین‌های تحت شبکه برایتون ( برای محیط هایی با حساسیت بالا در شرکت خود) و دوربین‌های آنالوگ برایتون استفاده نمایید که دستگاه‌های سری 6000 و 7000 برند برایتون هر دو تکنولوژی را به صورت همزمان ساپورت می‌کند.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته و محل نصب دوربین

 مهمترین موضوعی که برای تجهیز محیط شرکت خود به سیستم‌های حفاظتی باید به آن توجه کرد محل نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری می‌باشد که محل نصب دوربین‌های مداربسته با توجه به اهداف متفاوت شما در هر واحد متفاوت می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که انتخاب محل نصب دوربین مداربسته خود را به کارشناسان اجرایی مربوط بگذارید که شما می‌توانید با تماس با شرکت پویش رایان داتیس درخواست بازدید محیط خود و مشاوره کاملا رایگان کارشناسان اجرایی شرکت پویش رایان داتیس را به صورت حضوری و تلفنی داشته باشید.

انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای اتاق­‌های یک شرکت

انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای اتاق­‌های یک شرکت

بابت اتاق‌ها و واحدهای مختلف شرکت که نیاز به امنیت خاصی ندارند و بیشتر هدف نظارت تصویری است، شما می‌توانید از دوربین اقتصادی استفاده نمایید که این دوربین‌ها کیفیت و قیمت مناسب دارند ولی شما نمی‌توانید جزئیات خیلی ریز و دقیقی داشته باشید. پیشنهاد کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس به شما برای این نوع محیط ها دوربین‌های سری 78 و 74 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70520 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون است که با توجه به تنوع کیسی و فیزیکی این سری از محصولات بسته به نوع محیط از لحاظ فضای سرپوشیده یا فضای باز و مساحت محیط شما، شما می‌توانید دوربین‌های بدنه پلاستیکی و فلزی و دوربین‌هایی با لنز فیکس و وریفوکال سری 78 و 74 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70520 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون را استفاده نمایید. 

انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای درب‌های ورودی و خروجی

شاید برای اکثر مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها درب‌های ورودی و خروجی و حتی پارکینگ‌ها بسیار پر‌اهمیت باشند. پیشنهاد کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس به شما برای این نوع محیط، دوربین‌های با کیفیت بالاتر است که شما بتوانید با کمک آن‌ها چهره افرادی که در رفت و آمد هستند و پلاک خودروهایی که از درب‌های ورودی و خروجی عبور می­کنند را به طور واضح ببینید و بخوانید.

 کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس دوربین‌های سری 65 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70650 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون را به کسانی که قصد نصب دوربین در درب‌های ورودی و خروجی دارند، پشنهاد می‌­دهد. اگر برای شما فقط پلاک خودروها و تشخیص چهره افراد مهم باشد، بهتر است از دوربین‌های وریفوکال سری 65 و 70650 استفاده نمائید که با تنظیم کردن دوربین بهترین کیفیت و تصویر را داشته باشید.

انتخاب دوربین مداربسته مناسب از طریق کنترل از راه دور

یکی دیگر از مواردی که برای مدیران شرکت ها بسیار مهم است این است که در زمانی که به دلایل مختلف در شرکت حضور ندارند، بتوانند محیط شرکت خود را نظارت کنند. شرکت پویش رایان داتیس این مشکل را برطرف کرده است. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار انتقال تصویر اختصاصی برند برایتون که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی محیط شرکت خود را نظارت نمائید و شرکت خود را در موبایل یا تبلت خود ببینید.

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که انتقال تصاویر از طریق اینترنت امنیت بالایی ندارد. اما نگران نباشید، باید به  شما اطلاع دهیم که شرکت پویش رایان داتیس با داشتن دو سرور کاملا اختصاصی در ایران، بابت انتقال تصاویر دوربینهای برایتون، امنیت تصاویر شما را تضمین می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچگونه قطعی و افت سرعت بهترین تصاویر دوربین‌های شرکت خود را با بالاترین امنیت روی موبایل یا تبلت و... داشته باشید.

خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته براساس برند

برای انتخاب نوع برند باید توجه کنید که شرکت سازنده متعلق به کدام کشور است. آیا در زمینه تامین کالا و خدمات پس از فروش سابقه خوبی دارد یا خیر؟ شرکت پویش رایان داتیس با توجه به لزوم استفاده از کالاهای داخلی، خط تولید محصولات مداربسته برایتون را در داخل کشور راه‌اندازی کرده است. داشتن گارانتی معتبر یکی از مزیت‌های محصولات مداربسته برند برایتون است که شرکت پویش رایان داتیس در راستای جلب رضایت و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه می‌نماید.

تیم متخصص شرکت پویش رایان داتیس، مفتخر است در راستای خرید محصولات مداربسته، بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. در این مقاله ابتدا موارد تاثیرگذار بر قیمت دوربین مداربسته را معرفی می‌کنیم و در ادامه برای مشاوره با کارشناسان متخصص پویش رایان داتیس می‌توانید با شماره تلفن 02174856 تماس بگیرید و اطلاعات خود را تکمیل نمائید.

نکات کلیدی در خصوص خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته

علاوه بر خرید دوربین مداربسته باید اطلاعات کاملی را در خصوص تجهیزات وابسته به دوربین بدانید. این تجهیزات نیز باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و از جمله تجهیزات لازم و ویژگی‌هایی که این تجهیزات باید داشته باشند شامل موارد زیر می باشد:

ردیف تجهیزات توضیحات 
1کابل ارتباطی استفاده از بهترین مواد مصرفی
2نوع تکنولوژی (آنالوگ یا دیجیتال)
  • قطعا نوع تکنولوژی دیجیتال گران‌تر از تکنولوژی آنالوگ است
3ویژگی‌های نرم افزاری ویژگی‌هایی نظیر 2D/3D DNR ، WDR/DWDR ، HLC ، BLC ، UTC ...
4پشتیبانی از POE 
5قابلیت‌‌های هوشمندنظیر نفوذ در منطقه، عبور از خط، تشخیص گم شدن اشیا، اجسام بدون حفاظت، جا به جایی سریع
6امنیتاحراز هویت مشترک، فیلتر کردن آدرس شبکه، تشخیص پوشاندن تصویر
7مطابقت با سیستم ONVIF 
8حداکثر وضوح تصویر 
9استاندارد فشرده سازی تصویر H.264 , H.264+ , H.265 , H.265+
10گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش 

محصولات مداربسته برایتون با در نظر گرفتن تمام مشخصات فنی، دوربین‌های مداربسته و دستگاه­‌های ضبط با کیفیتی فراتر از استانداردها با قیمت مناسب هستند. و همچنین شامل 2 سال گارانتی معتبر داتیس هستند. در خصوص دریافت اطلاعات لازم در خصوص قیمت شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید و علاوه بر دریافت لیست قیمت اطلاعات فنی کامل­تری دریافت کنید.

شرایط خرید و قیمت دوربین‌های مداربسته از شرکت داتیس

 شرکت پویش رایان داتیس همواره سعی در ارائه جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی را دارد. شرکت داتیس اولین شرکتی بود که دوربین مداربسته AHD با رزولوشن 5 مگاپیکسل ارائه داد و در ادامه اولین شرکتی است که در نمایشگاه ایپاس سال 98 دوربین نظارتی AHD با رزولوشن 8 مگاپیکسل رونمایی کرد. می‌توانید اطلاعات این نوع دوربین را در مقاله معرفی دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل مطالعه بفرمائید.

با مراجعه به سایت، کانال تلگرام، صفحه رسمی اینستاگرام شرکت پویش رایان داتیس و یا برقراری تماس با شماره تلفن 02174856 با اطلاعات به روز در خصوص مشخصات فنی دوربین‌های مداربسته برایتون آشنا شوید و از قیمت دوربین‌های مداربسته برایتون مطلع شوید. همچنین شرکت پویش رایان داتیس این امکان را فراهم کرده است که مشاوره رایگان در تمام مراحل پیش از خرید و حتی پس از خرید برای مشتریان خود فراهم کند تا شما عزیزان بتوانید بهترین کالای مورد نیاز برای پروژه خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

همچنین گارانتی معتبر شرکت پویش رایان داتیس پشتوانه محکمی برای اطمینان خاطر مشتریان است. شما مشتریان عزیز می‌توانید با عضویت و ورود به سایت شرکت تمام شرایط خدمات پس از فروش را مطالعه نمایید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.