تبدیل دوربین های HD به آنالوگ

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
110 0
تبدیل دوربین های HD به آنالوگ

شرکت پویش رایان داتیس تولید کننده انواع دوربین های مدار بسته (IPC,UVC) و دستگاه های ضبط تصویر (NVR,UVR) می باشد. آنها را با برند Briton به بازار عرضه کرده است. تمامی دوربین های UVC برایتون دارای خروجی های AHD، TVI، CVI و CVBS می باشند. که شما می توانید آنها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. همچنین تمامی دستگاه های UVR برایتون نیز از پروتکل های AHD، TVI، CVI و CVBS پشتیبانی می کنند و قابلیت نمایش نوع پروتکل استفاده شده توسط دوربین را دارند.

در ادامه، نحوه فعال سازی خروجی CVBS یا تغییر خروجی تصویر دوربین بر روی CVBS از طریق منو OSD دوربین های برایتون را به شما آموزش خواهیم داد. راهنمای تصویری هر مرحله را می‌توانید در زیر آن مشاهده کنید. 

  1. ابتدا وارد منو OSD بشوید. برای ورود به این منو روی صفحه راست کلیک کرده و منو ظاهر شده، گزینه کنترل کواکسیال را انتخاب کنید.

2. در منوی کنترل کواکسیال، ابتدا کانال مورد نظر خود را انتخاب کرده (1) و گزینه منو یا تایید در میان صفحه را بزنید (2) تا وارد OSD منو دوربین برایتون خود شوید.

OSD منو دوربین برایتون

3. با استفاده از جهت های بالا و پایین موجود در بخش کنترل کواکسیال (1) می‌توانید بین گزینه‌ها جابه‌جا شوید. با حرکت دادن نشانگر روی گزینه Video Setting (2) کلیک کنید.

کنترل کواکسیال

4. در این قسمت با استفاده از جهت های چپ و راست در کنترل کواکسیال می‌توانید نوع خروجی را تغییر دهید. با حرکت دادن گزینه خروجی تصویر را روی حالت CVBS قرار دهید.

حالت CVBS

5. برای تایید و ذخیره این تغییرات از جهت های بالا و پایین کنترل کواکسیال استفاده کنید و روی گزینه Apply & Reboot کلیک کنید.

گزینه Apply & Reboot

6. در ادامه می‌بینید که خروجی تصویر دوربین برایتون شما روی حالت CVBS قرار گرفته است.

خروجی تصویر دوربین برایتون

همچنین شما می‌توانید برای دیدن تنظیمات نوع کانال هر یک از دوربین‌های خوداز مسیر زیر افدام کنید. منوی اصلی دستگاه>نوع کانال>کانال و سپس با انتخاب سربرگ نوع کانال تنظیمات هر دوربین را به صورت مجزا مشاهده کنید.

 

نوع پروتکل و خروجی تصویر
برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.