انتقال صدای دوطرفه نرم افزار Briton CCTV Pro

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
127 0
انتقال صدای دوطرفه نرم افزار Briton CCTV Pro

نرم افزار جدید Briton CCTV Pro، نرم افزاری است که تمامی دستگاه ها و دوربین های IP و حتی دوربین های IOT برایتون را می توان به آن متصل نمود. علاوه بر این ویژگی، ویژگی های جدیدی مانند اشتراک گذاری دستگاه (جهت ارتقا امنیت انتقال تصویر) انتقال صدای دو طرفه و ... وجود دارند.

در این نوشته به نحوه فعال سازی انتقال صدای دوطرفه و استفاده از آن می پردازیم.

قبل از شروع، توجه داشته باشید که ابتدا دستگاه خود را به اسپیکر یا مانیتور اسپیکردار متصل کنید و همچنین دوربین شما دارای میکروفن باشد.

ابتدا نرم افزار Briton CCTV Pro را دانلود (از طریق بازار و گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای IOS) و نصب کنید. شما می توانید این نرم افزار را از وبسایت داتیس به نشانی www.datisint.com نیز دانلود کنید. سپس دستگاه مورد نظر خود را برروی نرم افزار اضافه کنید. نحوه اضافه کردن دستگاه در نرم افزار را می توانید در صفحه مربوط به نرم افزار Briton CCTV Pro در وبسایت داتیس مشاهده کنید.

پس از اضافه کردن دوربین، وارد قسمت دستگاه ها شوید. برای این کار، از قسمت بالا و سمت راست تصویر، علامت سه خط را بزنید و پس از آن روی گزینه دستگاه ها کلیک کنید.

پس از باز شدن لیست دستگاه ها، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در صفحه بعد، روی گزینه شروع نمایش کلیک کنید.

اگر قصد دارید فقط صدای دوربین میکروفن داری که نصب کرده اید را بشنوید، از نوار پایین صفحه که در تصویر مقابل مشخص شده است، روی علامت هدفون کلیک کنید و صدای دوربین میکروفن دار خود را بشنوید.

اگر قصد دارید هم صدای دوربین میکروفن دار خود را بشنوید و هم با محلی که مانیتور مربوط به دوربین های شما در ان محل قرار دارند ارتباط صوتی برقرار کنید (از طریق نرم افزار صحبت کنید)، روی علامت میکروفن در نوار پایین صفحه (همانند تصویر روبرو) کلیک کنید تا همزمان هم صدای دوربین ها را بشنوید و هم با افرادی که در کنار مانیتور شما قرار دارند صحبت کنید.

با توجه به مطالب ذکر شده شما می توانید از ویژگی انتقال صدای دو طرفه در نرم افزار Briton CCTV Pro استفاده کنید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.