هشتمین‌ سالگرد تولد داتیس

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
145 0
هشتمین‌ سالگرد تولد داتیس

هشتمین‌ سالگرد تولد داتیس در شب‌ترین شب سال(یلدا)

پرده اول: ابتدای مسیر

ابتدای مسیر متراژ انبار دوربین‌ و دستگاه‌های آنالوگ ما به زور 10 متر می‌شد. کارتن‌هایی که تا سقف چیده بودیم و برای فروششون کلی انگیزه داشتیم. میدونستیم راه سخت و طولانی با وجود شرکت‌های گردن کلفت صنف و فروشگاه‌های توزیع‌کننده خیابون جمهوری داریم. توی اون سال‌ها خیلی خبری از تاخت و تاز محصولات چینی توی بازار مثل الان نبود. شرکت‌ها با برندهای مطرحشون از اروپا، آمریکا و آسیای شرقی به پروژه‌ها رحم نمی‌کردند. 

با تمام این تفاسیر شروع کرده‌ بودیم و رویاهای بزرگی در سر داشتیم. رویاهایی که می‌دانستیم صرفا مانند قطب نمایی هستند که قرار هست مسیر رو بهمون نشون بدن. پس ایمان داشتیم به این جمله زیبا:

ما به امید بهترین‌ها هستیم، ولی خودمون رو برای بدترین‌ها آماده می‌کنیم. 

داتیس در سال 1394
داتیس در سال 1393

پرده دوم: در مسیر 

در مسیر یاد گرفتیم که کلید واژه موفقیت ما میتونه "تمرکز" باشه. تلاش می‌کردیم و فیدبک می‌گرفتیم. اصلاح می‌کردیم و مجدد برنامه‌ریزی می‌کردیم. و این چرخه درست را هنوز هم ادامه می‌دهیم. حالا می‌دانیم که علاوه بر تمرکز، برنامه‌ریزی، سرعت و پشتکار هم باید در دستور کار ما باشد. 

حالا می‌توانیم داتیس را در لاین سرعت این صنف ببینیم که با حداکثر سرعت مجاز در حال حرکت است. سرعتی که در سال 1400 دیگر با متراژ حدود 10 هزار متر مربع فضای کاری‌، حدود 200 سرمایه نیروی انسانی و کسب رتبه بیشترین سهم بازار در تولید و ارائه محصول ایرانی برایمان کم است. پس امسال با استقرار در دفتر جدید و کارخانه‌ی تازه تاسیس، قصد گسترش فعالیت‌های بیش از پیش خود را در ذهن می‌پرورانیم.

به گواه این سال‌ها می‌دانیم که می‌دانید ما با تخلف، شعاف و سرعت غیر مجاز مخالفیم. 

در سال‌‎های ناپایدار اقتصاد کشور، قطب‌نمای داتیسی را فراموش نکرده بودیم. فاز اول و دوم کارخانه تولیدی را در شهر "تویسرکان" راه‌اندازی کردیم. به جهت بالا بردن حس رضایت همکارانمان، برای اولین بار سرورهای انتقال تصویر P2P را در کشور بهره‌برداری کردیم. حرفه‌ای‌ترین سیستم تشخیص چهره را با بالاترین دقت، برنامه‌نویسی کردیم. و در کنار این‌ها برای اولین بار در کشور مانیتور‌های صنعتی و ویدیو وال را در رقابت با غول‌های تجاری دنیا مانند LG و سامسونگ تولید کردیم.  

تمام این بردهایمان را مدیون باخت‌هایمان هستیم. باخت‌هایی که مسیر را برای کسب تجربه‌های بیشتر، هموارتر می‌کرد. 

مراسم ساخت کارخانه داتیس در تویسرکان
ساخت دفتر شرکت داتیس
جایگاه پنتوس در سال 1400
جایگاه برایتون در سال 1400

پرده آخر: ادامه مسیر

پس از هشت سال و به همت بچه‌های شرکت که سرمایه‌ی ما هستند، خوشحالیم که سهم از بازار ما در صنف نظارت تصویری و حفاظت الکترونیک، قابل توجه هست. خوشحالیم که خانواده‌ای در سراسر کشور داریم که با کمک آن‌ها اوج گرفته‌ایم و می‌توانیم رشد آن‌ها را هم ببینیم. خوشحالیم که توانسته‌ایم ردپایی از خود بجا بگذاریم و خدمت کنیم. 

تعداد پرسنل داتیس
سیستم تیشخیص چهره داتیس

کلام پایانی 

خوشحالیم بابت تمام شکست‌هایی که خوردیم و بلند شدیم. 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.