خرید دوربین مداربسته و نکات مهم آن

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
41 0
خرید دوربین مداربسته و نکات مهم آن
راهنمای مطالعه
نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای محیط‌های اداری
نکات مهم خرید دوربین مداربسته و محل نصب دوربین
مشاوره تخصصی برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته، از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از خرید آن را مورد توجه قرار دهید. بسته به محیطی که قصد دارید از دوربین مداربسته استفاده نمائید، نوع دوربین متفاوت است. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید راهنمایی‌های ضروری را دریافت کنید. شاید برای همه ما سؤال باشد که بین این همه دوربین مداربسته با برندها و مشخصات متفاوت، کدام یک پاسخگوی نیاز ماست؟ کاربرد هر کدام در چه محیطی است؟ برای خرید دوربین مداربسته‌ی مناسب فضای خود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. پس از مطالعه این مقاله، شما قادر خواهید بود تا مناسب‌ترین دوربین مداربسته را انتخاب و نصب کنید. 

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای محیط‌های اداری

با توجه به مسئله امنیت، نصب دوربین مداربسته برای تمامی اصناف الزامی است و نیاز به آن در سال‌های گذشته رشد روزافزونی داشته است. در نتیجه، تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله به معرفی و ارائه نکات مهمی بپردازیم که هنگام نصب نیاز است. ما به تمامی کاربران کمک کنیم تا بتوانند با کمترین هزینه، مناسب‌ترین دوربین را انتخاب کنند. نصب دوربین در شرکت‌ها بیشتر در جهت نظارت بر محیط و کارمندان آن شرکت و حفاظت از اطلاعات محرمانه صورت می‌گیرد. با توجه به شرایط شرکت و میزان حساسیت شرایط، شما می‌توانید از دوربین مداربسته آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه استفاده کنید.

 دوربین‌های آنالوگ یا دوربین‌های تحت شبکه؟

دوربین‌های آنالوگ یا دوربین‌های تحت شبکه؟

 امروزه با توجه به قیمت مناسب دوربین‌های آنالوگ استفاده از آنها نسبت به دوربین‌های تحت شبکه بیشتر شده است. اما شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که آیا می‌توانید از هر دو تکنولوژی در یک پروژه و شرکت استفاده کنیم؟

 جواب ما به این سؤال شما بله است. امروزه دستگاه‌های ضبطی وجود دارند که هر دو تکنولوژی را پشتیبانی می‌کنند. از جمله مهم‌ترین این برندها، برند برایتون است. شما می‌توانید با خرید دوربین مداربسته برایتون و نصب آنها در محیط شرکت خود از امکانات متعددی بهره ببرید. مثلا می‌توانید از دوربین‌های تحت شبکه برایتون برای محیط‌های با حساسیت بالا استفاده کنید. دوربین‌های آنالوگ برایتون را هم می‌توانید در محیط‌های با حساسیت معمولی به کار ببرید. در این موارد می‌توانید از دستگاه‌های سری 6000 و 7000 برند برایتون هر دو تکنولوژی را به صورت همزمان ساپورت می‌کند، استفاده کنید.

مهمترین موضوعی که برای خرید دوربین مداربسته و تجهیز محیط شرکت خود به سیستم‌های حفاظتی باید به آن توجه کنید، محل نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری است. باید بدانید که محل نصب دوربین‌های مداربسته با توجه به اهداف شما در هر واحد متفاوت است. پیشنهاد ما به شما این است که انتخاب محل نصب دوربین مداربسته خود را به کارشناسان اجرایی مربوطه واگذار کنید.

شما می‌توانید با شرکت پویش رایان داتیس تماس حاصل کرده و درخواست خود برای بازدید محیط را ثبت کنید. شرکت داتیس علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی رایگان، کارشناسان اجرایی برای بازدید از محل و طراحی سیستم نظارت تصویری  شما را دارد.

خرید دوربین مداربسته مناسب برای اتاق­‌ها و درهای ورود و خروج یک شرکت

 ممکن است در شرکت شما واحدها و اتاق‌هایی وجود داشته باشد که نیاز به امنیت خاصی ندارند. شما می‌توانید، برای واحدهایی که هدفشان بیشتر نظارت تصویری است، از دوربین اقتصادی استفاده کنید. نکته مثبت این دوربین‌ها کیفیت و قیمت مناسب و مطلوبشان است. اما متاسفانه نمی‌توان از این دوربین‌ها انتظار ثبت دقیق جزئیات را داشت. کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس به شما پیشنهاد می‌کنند که برای این نوع محیط‌ها از دوربین‌های سری 78 و 74 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70520 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون استفاده کنید. این دوربین ها تنوع کیسی و فیزیکی بالایی دارند. در نتیجه بسته به نوع محیط (از لحاظ فضای سرپوشیده یا فضای باز و مساحت محیط) تنوع انتخاب شما بالاتر است. شما می‌توانید دوربین‌های بدنه پلاستیکی و فلزی و همچنین دوربین‌هایی با لنز فیکس و وریفوکال سری 78 و 74 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70520 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون را استفاده کنید. 

انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای درب‌های ورودی و خروجی

انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای درب‌های ورودی و خروجی

برای اکثر مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها نظارت بر درب‌های ورودی و خروجی و حتی پارکینگ‌ها پر اهمیت‌تر از نظارت بر دیگر اتاق‌ها و بخش‌های شرکت است. پیشنهاد کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس به شما برای این مکان‌ها، دوربین‌های با کیفیت بالاتر است. دراین صورت می‌توانید از طریق دوربین‌ها، چهره افرادی که در رفت و آمد هستند و پلاک خودروهایی که از درب‌های ورودی و خروجی عبور می­‌کنند را به طور واضح ببینید و بخوانید.

کارشناسان شرکت پویش رایان داتیس به کسانی که قصد نصب دوربین در درب‌های ورودی و خروجی دارند، دوربین‌های سری 65 در دوربین‌های آنالوگ برایتون و سری 70650 در دوربین‌های تحت شبکه برایتون را پشنهاد می­‌دهد. اما اگر برای شما فقط پلاک خودروها و تشخیص چهره افراد مهم است، بهتر است از دوربین‌های وریفوکال سری 65 و 70650 استفاده نمائید که با تنظیم کردن دوربین بهترین کیفیت و تصویر را داشته باشید.

انتخاب دوربین مداربسته مناسب از طریق کنترل از راه دور

یکی دیگر از مواردی که برای مدیران شرکت‌ها بسیار مهم است این است که در زمانی که به دلایل مختلف در شرکت حضور ندارند، بتوانند محیط شرکت خود را نظارت کنند. مفتخریم اعلام کنیم شرکت پویش رایان داتیس این مشکل را برطرف کرده است. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار انتقال تصویر اختصاصی برند برایتون که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، تمامی محیط شرکت خود را نظارت نمائید و شرکت خود را در موبایل یا تبلت خود تماشا کنید.

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که انتقال تصاویر از طریق اینترنت امنیت بالایی ندارد. باید به شما اطلاع دهیم شرکت پویش رایان داتیس با داشتن دو سرور کاملا اختصاصی در ایران، امنیت تصاویر شما در جهت انتقال تصاویر دوربین‌های برایتون را تضمین می‌کند. لذا شما می‌توانید بدون هیچگونه قطعی و افت سرعت، تصاویر و ویدیوهای دوربین‌های امنیتی شرکت خود را با بالاترین امنیت روی موبایل یا تبلت و... تماشا کنید.

کلام آخر

خرید دوربین مداربسته در دنیای امروز بسیار رایج شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ علاوه بر آن انواع دوربین مداربسته نیز در بازار وجود دارد که ممکن است کمی انتخاب دوربین مناسب را برای خریدار سخت کند. ضمن اینکه فضای نصب دوربین و همچنین هدف از نصب آن بر روی انتخاب نوع دوربین تاثیر می‌گذارد. در این مطلب نکات مهمی مورد بررسی قرار گرفتند که در زمان خرید دوربین مداربسته باید مورد توجه قرار گیرند. اگر باز هم سوالی در این باره دارید و یا بخشی از مطلب برای شما مبهم است، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

علاوه براین امکانات و پیشنهاداتی که در این صفحه ارائه شد، شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت پویش رایان داتیس و مطالعه صدها مقاله این شرکت در سایت و دیگر مقالات در رسانه های اجتماعی، با  تکنولوژی‌های روز و ویژگی‌های تمامی محصولات مداربسته برایتون آشنا شوید. شما می‌توانید برای استفاده از مشاوره رایگان و حضوری با کارشناسان شرکت پویش رایان با شماره تماس 02174856  تماس حاصل فرمایید.

 شرکت پویش رایان داتیس با داشتن سابقه بیش از 10 سال در زمینه نصب و فروش دوربین مداربسته امروزه با داشتن بهترین کارشناسان فروش و فنی و اجرایی، خدمات پس از فروش و همچنین نمایندگان مجرب در سراسر کشور می‌تواند شما را در جهت خرید و نصب دوربین مداربسته راهنمایی و یاری نماید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.