ششمین سالگرد تاسیس پویش رایان داتیس

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
129 0
ششمین سالگرد تاسیس پویش رایان داتیس

با لطف خدا در دی ماه 1398 شرکت پویش رایان داتیس با پشت سر گذاشتن فعالیت‌های پرفرازو نشیب و با کوله باری از تجربیات ارزشمند وارد ششمین سال فعالیت گردید. در سال‌های اخیر با تدوین، تولید و عرضه محصولات ایرانی توانستیم گامی در مرحله شکوفایی و تعالی برداریم و تولید خود را در زمینه تجهیزات مداربسته ایرانی ارتقاء دهیم. به همین منظور جشنی را در آستانه تاسیس شرکت پویش رایان داتیس با حضور مدیرعامل، همکاران و نمایندگان داتیس برگزار نمودیم. 

در طی این سال‌ها تلاش نمودیم برنامه‌هایمان را به‌روز و ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیاز مشتریانمان تعریف کنیم و محصولاتی را تولید و عرضه نمائیم که دارای کیفیت بالایی باشند و علاوه بر ارائه کالای مرغوب، هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهیم. در این سال‌ها مفتخر بودیم خانواده داتیس را بزرگتر نمائیم و ارائه خدمات خود را به این خانواده ارزشمند به بالاترین سطح رضایتمندی برسانیم. امیدواریم همکاری ما در طی سال‌های آتی ادامه‌دار باشد و بتوانیم خدمات خود را به نحو احسن ارائه دهیم. 

درپایان بار دیگر با تمام همکاران داتیس عهد بستیم که تلاشمان را در برای توانمندسازی جهت ارتقای محصولات خود و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد در سال جدید به حداکثر برسانیم. 

 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.