تقسیم بندی هارد دیسک در دوربین مدار بسته

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
102 0
تقسیم بندی هارد دیسک در دوربین مدار بسته

هارد دیسک بزرگترین حافظه جانبی سیستم است و وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را به یک فرم تقریبا همیشگی دارد.یکی از موارد مهم استفاده از هارد دیسک ها در صنعت دوربین مدار بسته است و کاربران پس از انتخاب دوربین مدار بسته مناسب محیط خود باید هارد مناسبی نیز جهت ذخیره سازی اطلاعات خود انتخاب کنند.شرکت پویش رایان داتیس در دستگاه های ضبط تصویر خود هارد دیسک مناسب با قابلیت ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته را بدون هیچ افت کیفیتی برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

در بسیاری از مواقع استفاده کنندگان از دستگاه های ضبط تصویر برای برخی از کانال های دستگاه های خود نیازمند ظرفیت بیشتری نسبت به کانال های دیگر هستند. به عنوان مثال برای یک کانال که از اهمیت کمتری برخوردار است به 40 گیگا بایت ظرفیت و برای کانال دیگر که اهمیت بیشتری دارد به 150 گیگابایت ظرفیت نیاز دارند. شرکت پویش رایان داتیس در دستگاه های ضبط تصویر UVR برایتون خود، ویژگی هایی را طراحی کرده است که شما می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید. در ادامه به بررسی این دو روش خواهیم پرداخت.

هارد دیسک دوربین مداربسته
تنظیمات هارد دیسک

تقسیم بندی هارد در دستگاه های برایتون به دو صورت می گیرد: 1- بر اساس ظرفیت 2- بر اساس زمان

تقسیم بندی هارد در دستگاه های برایتون

تقسیم بندی هارد بر اساس ظرفیت

برای تقسیم بندی هارد بر اساس ظرفیت، ابتدا کانال مدنظر خود را انتخاب کنید(1) و در قسمت سهمیه ضبط (2) میزان حجمی از هارد که برای ضبط فیلم در این کانال در نظر گرفته اید را وارد کنید، در قسمت سهمیه تصویر (3) نیز میزان حجمی از هارد که برای ضبط تصاویر و عکس ها در نظر گرفته اید را وارد کنید. و گزینه در خواست در پایین صفحه را بزنید.

تقسیم بندی هارد بر اساس ظرفیت

تقسیم هارد بر اساس زمان

در تقسیم بندی هارد بر اساس زمان ابتدا کانال مورد نظر را انتخاب کنید (1) و پس از آن نیز در قسمت سهمیه ضبط براساس روز (2) تعداد روز هایی که مایل هستید تا این کانال ضبط کند را وارد کنید.

تقسیم هارد بر اساس زمان

توجه داشته باشید که می توانید برای هر کانال به صورت دلخواه انواع تقسیم بندی را اعمال کنید.

مشاهده کردید که شما می توانید میزان ظرفیت و زمان دلخواه خود را برای ضبط هر کانال مشخص کنید تا کانال هایی که از اهمیت بالاتری برای شما برخوردارند، ظرفیت و زمان بیشتری برای ضبط کردن داشته باشند. این کار به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری روی امنیت محیطی که از دوربین و دستگاه های برایتون استفاده می کنید داشته باشید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.