قیمت دوربین IoT برایتون و ویژگی های این دوربین

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 4
قیمت دوربین IoT برایتون و ویژگی های این دوربین

دوربین IoT برایتون که به آن Baby cam هم گفته می‌شود، یکی از دوربین‌های جدید است که گزینه مناسبی برای خانواده‌هاست. در این مطلب قیمت دوربین IoT برایتون و ویژگی‌های این دوربین به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های دوربین IoT برایتون 

قبل از اطلاع از قیمت دوربین IoT برایتون بهتر است از برخی ویژگی‌های مهم این دوربین‌ها مطلع شوید. برای مشاهده تصاویر دوربین در تلفن همراه خود، باید نرم‌افزار Briton CCTV Pro را نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار توصیه می‌کنیم مطلب راهنمای استفاده از نرم افزار Briton CCTV Pro را مطالعه کنید. 

تصور کنید در خانه حضور ندارید و فرزندتان در خانه تنهاست یا با پرستارش در خانه مانده. به کمک دوربین‌های IoT برایتون به راحتی می‌توانید تصاویری را  با کیفیت بالا از فرزند خود مشاهده کنید. این دوربین به شما این امکان را می‌دهد که در هر جایی که هستید به منزل خود نظارت داشته باشید. 

اگر حیوان خانگی دارید، دوربین‌ مداربسته IoT برایتون گزینه مناسبی برای شما است. این دوربین‌ها قابلیت چرخش 355 درجه دارند و به این ترتیب می‌توانید به طور کامل به تمام بخش‌های منزل خود نظارت داشته و مراقب حیوان خانگی خود باشید. همچنین اگر متوجه شوید حیوان شما در حال خرابکاری است و یا خطری او را تهدید می‌کند، از طریق دوربین می‌توانید با او صحبت و او را از خطر دور کنید. 

مورد دیگر اینکه اگر در خانه از فرد سالمند مراقبت می‌کنید، احتمالا می‌دانید که اغلب این عزیزان علاقه زیادی به استفاده از تلفن همراه ندارند. دوربین مداربسته IoT برایتون این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی با عزیز سالمند خود ارتباز برقرار کنید، با آنها صحبت کنید، به صحبت‌هایشان گوش دهید و یا زمان مصرف دارو را به آنها یادآوری کنید.

دوربین‌های مداربسته IoT برایتون دارای سرورهای انتقال تصویر داخلی هستند و در نتیجه انتقال تصویر ایمن و ساده انجام می‌شود. دوربینهای IoT برایتون دارای مونی فارسی و انگلیسی هستند و استفاده از آنها برای کاربران فارسی بسیار راحت است. 

تشخیص حرکت یا Motion Detection قابلیت مهم دیگر به کار رفته در این دوربین‌هاست. به این ترتیب هرگونه حرکتی در مقابل این دوربین‌ها رخ دهد، پیامی از طریق نرم‌افزار Briton CCTV Pro یا تلگرام به شما ارسال می‌شود و می‌توانید نظارت بهتری را بر روی مکان مورد نظر خود داشته باشید. این پیام حاوی عکس از سوژه متحرک و زمان دقیق این اتفاق است. 

همانطور که پیش از این ذکر شد، دوربین IoT برایتون دارای قابلیت چرخش 355 درجه است و با توجه به قابلیت Motion Detection می‌توانند حرکت انجام شده در مقابل دوربین را به کمک چرخش ردیابی کرده و زیر نظر داشته باشند. 

دوربین‌های IoT برایتون از SD کارت تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. 

دوربین‌های IoT دارای صدای راهنمای گویا هستند که می‌توانید این صدا را کم، زیاد یا کاملا قطع کنید.

قیمت دوربین IoT برایتون

در ادامه دو مدل جدید از دوربینهای IoT برایتون را معرفی می کنیم، برای اطلاع از قیمت دوربین IoT برایتون با کارشناسان ما در تماس باشید. 

دوربین مداربسته برایتون مدل IoT2212P8

این محصول یک دوربین وای فای برایتون است که دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است و به این ترتیب امکان مکالمه دو طرفه را فراهم می‌کند. فرمت فشرده سازی این محصول H264 است و دارای قابلیت ذخیره سازی تا 128 گیگابایت را دارد. دارای ویژگی Motion Tracking است و با تشخیص حرکت در مقابل دوربین به طور خودکار فرایند ضبط را آغاز می‌کند. برای اطلاع از قیمت دوربین IoT برایتون مدل IoT2212P8 از طریق شماره 02174856 با همکاران ما در تماس باشید. 

دوربین برایتون مدل IoT7Q261P8m

این محصول نیز یک دوربین وای فای 2 مگاپیکسلی است. فرمت فشرده سازی در این دوربین H265 است ومجهز به میکروفن و بلندگوی داخلی است که امکان مکالمه دو طرفه را فراهم می‌کند. این دوربین دارای قابلیت SMD یا Smart Motion Detection بر اساس انسان است، به این معنا که حرکت انسان را از سایر حرکات تشخیص می‌دهد. این دوربین دارای قابلیت دید در شب است و نور مادون قرمز آن تا طول 10 متر را پشتیبانی می‌کند. 

در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، برای خانواده‌هایی که قصد خرید یک دوربین مداربسته بدون دستگاه ضبط تصویر را دارند، قیمت دوربین IoT برایتون مناسب است. این دوربین‌ها نیازی به کابل کشی‌های پیچیده ندارند و فناوری IoT در این محصولات نیاز به دستگاه ضبط کننده تصویر DVR را برطرف کرده‌ است. نصب و راه‌اندازی آنها به سادگی و با هزینه کمتر انجام می‌شود. 

برای اطلاع از قیمت دوربین IoT برایتون و خرید این محصول با همکاران ما در ارتباط باشید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.