تعمیر دوربین مداربسته در محل

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
27 0
تعمیر دوربین مداربسته در محل

یکی از مسائل مهمی که مشتریان پس از مدتی با آن روبرو می شوند، خرابی دوربین یا دستگاه خریداری شده می باشد که امکان دارد محصول خریداری شده به دلیل عوامل خارجی مانند نوسان برق، ضربه، گرمای بیش از حد و ... یا عوامل داخلی مانند نوسان داخلی، خرابی قطعات، پایان رسیدن عمر باتری و ... دچار مشکل شده باشد و عملکرد صحیحی نداشته باشد. گارانتی محصولات و ارائه تعمیرات محصولات فروخته شده، رضایت خاطر مشتری را به همراه می آورد. شرکت پویش رایان داتیس از همان ابتدای تاسیس و فروش دوربین مداربسته با ارائه خدمات مناسب، به این مساله مهم پرداخته است.

شرایط تعمیر دوربین مداربسته در محل

مشتریان شرکت علاقمند هستند که در صورت امکان، تعمیرات در محل نصب دوربین مداربسته انجام پذیرد. این مساله در صورتی امکان دارد که مشکل دوربین نصب شده، به هم ریختگی تنظیمات یا مشکلات نرم افزاری باشد که در این صورت مشتریان می توانند با تماس با واحد خدمات پس از فروش شرکت پویش رایان داتیس و مشورت با مسئولان فنی، راه حل مناسب برای رفع مشکل را آموزش دیده و تعمیر دوربین مداربسته در محل را انجام دهند. اما در صورتی که مشکل دوربین مداربسته نصب شده یا دستگاه‌ها، سخت افزاری بوده یا مشکلات نرم افزاری که امکان تعمیر آن ها در محل وجود نداشته باشد، باید دوربین یا دستگاه خراب به روشی که در سایت شرکت توضیح داده شده است به شرکت فرستاده شود. البته این موضوع نباید باعث نگرانی مشتریان شود، زیرا متوسط زمان تعمیرات در محل شرکت پویش رایان داتیس، از زمان تحویل کالا در شرکت، تنها یک روز کاری می‌باشد.

مرکز خدمات امنیت الکترونیک داتیس

همچنین شرکت پویش رایان داتیس به تازگی با همکاری مهندسین با تجربه اقدام به تاسیس مرکز خدمات امنیت الکترونیک داتیس کرده است. این مرکز علاوه بر واحد خدمات و تعمیرات محصولات شرکت داتیس، با ارائه خدمات به تمامی برندهای دوربین مداربسته، DVRها، NVRها و سوئیچ های POE که در کشور فروخته می شوند اما خدماتی برای آن ها ارائه نمی گردد، شروع به فعالیت کرده است. تاکنون که چندماهی از تاسیس این مرکز خدمات نمی گذرد، دوربین های برندهای Mobotix، Avigilon، Sony و ... ، NVR های برندهای Tiandy و ... و  تعداد بسیاری سوئیچ های Tiandy، Planet، Cisco و ... به این مرکز فرستاده و تعمیرات تخصصی روی آن ها انجام شده است. استقبال مشتریان از این مرکز خدمات بسیار بالا بوده است زیرا که تا قبل از تاسیس این مرکز متاسفانه خدماتی برای این محصولات ارائه نمی شده است و در صورت خرابی آن ها، مشتریان ناچار به تعویض محصول می شدند یا هزینه قابل توجهی را برای ارسال محصول به شرکت سازنده در خارج از کشور متحمل می شدند.

مدت زمان تعمیر دوربین مداربسته در مرکز خدمات امنیت الکترونیک داتیس

 به دلیل تخصصی بودن خدمات این مرکز و استقبال چشمگیر مشتریان و همچنین ارائه خدمات 1 روزه محصولات شرکت داتیس، متوسط زمان تعمیرات تمامی برندها در حوزه CCTV در این مرکز، 7 تا 10 روز کاری می باشد و برای اطلاع از وضعیت کالای تعمیری می‌توانید با واحد خدمات امنیت الکترونیک داتیس تماس حاصل فرمائید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.