هفتمین سالگرد تاسیس پویش رایان داتیس

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
95 0
هفتمین سالگرد تاسیس پویش رایان داتیس

هفتمین سالگرد تاسیس پویش رایان داتیس با حضور مدیر عامل و کارآفرین داتیس، جناب آقای مهندس امین پورفتح اله و کلیه مدیران و کارمندان در تاریخ 99/10/18 در دفتر مرکزی شرکت برگزار گردید و در طی این جلسه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت پویش رایان داتیس و کلیه تیم های حاضر تعیین گردید. همچنین عملکرد شرکت در طول این چند سال گذشته و میزان دستیابی به اهداف در حضور تمام همکاران ارائه گردید. خلاصه ای از سخنرانی ایشان را احتراما به استحضار می رسانیم:

شرکت داتیس با وجود شرایط سخت و غیر قابل پیش بینی وضعیت کشور توانست با سرمایه گذاری بر روی تیم جوان و خبره خود و همچنین افزایش بهره وری نیروی انسانی، از این شرایط عبور کند و از پس هر چالشی بر بیاید و با پیشرفت قابل توجهی روبه رو شود. در ادامه سخنرانی به این موضوع اشاره نمودند که بزرگترین سرمایه داتیس به دست آوردن اعتماد و اطمینان مشتریان، نمایندگان و همکاران است و با دیدگاه کسب رضایت و اعتماد تمام کسانی که به یک نحوی با داتیس در ارتباط هستند، در طی سال های آتی به موفقیت های بیشتری دست یابیم و این دیدگاه را بزرگترین هدف و سرلوحه کلیه امور خود قرار می دهیم. برای تداوم بخشیدن و دستیابی به تمام اهداف تعیین شده باید دو نکته اساسی را رعایت نماییم. اولین نکته تلاش کردن با کمک و همیاری یکدیگر و نکته دوم میزان تمرکز گروهی بر روی اهداف است. باید تلاش نماییم از تمام فرصت های موجود با همیاری یکدیگر استفاده نماییم.

تیم داتیس با رعایت تمام عواملی که باعث کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان می شود و با ارائه ایده های جدید و با تکیه بر تیم متخصص و خبره خود سعی می نماید در راستای تداوم بخشیدن به حس اعتماد شما تلاش نماید. در ادامه بخشی از تصاویر مربوط به جشن 7 سالگی پویش رایان داتیس را می توانید، مشاهده نمایید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.